Élesztő-díj a tudásmegosztásért: Kertész András „Apaidő” mozgalma

A Bridge Budapest és a Dreher Sörgyárak közös díját idén Kertész András vehette át, aki évek óta támogatja a dolgozó apákat és anyákat abban, hogy minőségi időt tudjanak tölteni családjukkal. A kommunikációs tanácsadó az Apaidő projektet, a kisfiával töltött apás szerdák tapasztalatai alapján, azzal a céllal indította el, hogy az apaság “nagyköveteként” hívja fel a férfiak (és nők) figyelmét arra, hogy az apaszerep átalakulóban van, hogy kellenek a modern férfiak a modern édesanyák kibontakozásához. Cégeknek és HR-eseknek tart változatos tematikájú́ előadásokat a 21. századi szülői trendekről és a modern apaságról: férfi karriertervezésről, az anyák tehermentesítéséről, a szülői magányról, az otthoni és munkahelyi munkamegosztás lehetőségeiről. András a házigazdája a már 1,5 millió megtekintést elért Apaidő podcasnek, könyvet írt a témában és valódi építője egy dinamikusan növekvő közösségnek.


A Bridge Üzleti Közösségi Díjjal a Bridge Budapest 2019 óta idén már ötödik alkalommal díjazza azokat az aktív üzleti közösségeket és szervezeteket, akik tudatosan, hatékonyan és innovatív módon támogatják és katalizálják a hazai üzleti szereplők és vállalkozók közötti együttműködéseket. A díjjal azokat a közösségeket szeretnék elismerni, akik missziója, eseményei, képzései, kapcsolati hálója, illetve tudásmegosztó és közösségépítő tevékenysége kiemelkedő, komoly értéket képvisel. Akiktől lehet tanulni, ahol jó együtt lenni, akik profin építkeznek és bennünket is inspirálnak és motiválnak. A 2024-es díj 6+1 kategóriában ismeri el a kiemelkedő hatást elérő üzleti közösségeket.

A Bridge Budapest és a Dreher Sörgyárak közös díja az Élesztő-díj, mely kifejezetten az üzleti szereplők közötti tudásmegosztást és a tartalmas kapcsolatok építését értékeli és ünnepli. A díj odaítéléséről a Dreher és a Bridge közösen dönt. A tudásmegosztás a közel 170 éves Dreher örökségének fontos része. Kevesen tudják, de amikor az ifjú Dreher Antal – a leendő Sörkirály – még csak tanulta a szakmát, nem nagyon engedték be a sörfőzdékbe, hogy megtanulhassa a szakma csínját-bínját. Akkor megfogadta, hogy amikor meglesz a tudása, a tapasztalata, és akár a sörgyára, akkor mindent megtesz majd azért, hogy támogassa a tudásmegosztást, a tapasztalatcserét és a valódi, emberi kapcsolatokra épülő közösség kiépítését. Ennek a filozófiának a szimbóluma az Élesztő-díj.

További cikkek